O nás

Naše poslání:

Umožňujeme světu počasí přesně podle přání

Naše vize

Naše vize: Každý člověk na planetě má přesně takové počasí, jaké právě potřebuje ke svému spokojenému životu.

Odvaha

Nebojíme se inovací. Rádi experimentujeme.

Rozumíme tomu, že změny, které umožňujeme, mají kritický vliv na životní prostředí. To nás neodradí. Ale o to víc platí, že vše testujeme a dopady ověřujeme během vývoje i po něm.

Respekt

Máme respekt k životnímu prostředí. Bereme ohled podnebí a specifické geografické podmínky.

Respektujeme jeden druhého. Společně pracujeme na jednom cíli: splnit přání zákazníka.

Zákazník

Počasí je tu pro zákazníka, nikdy ne obráceně.

Jsme transparentní informace o změnách počasí jsou jasné a každému srozumitelné.

Podporujeme tvorbu komunit okolo počasí.

Náš příběh


Společnost SkyCraft vznikla za covidu: konkrétně na jaře 2020. Naši zakladatelé, David Kratochvíl a Adéla Boučková byli přátelé, kteří spolu vytvářeli kurzy na bázi simulace. Kvůli Covidu se nemohli setkávat osobně a pracovat spolu. Online je rychle omrzel, proto se dohodli, že se budou potkávat venku, v parku. Měli ale smůlu: pokaždé, když měli čas a příležitost, bylo venku nevlídné počasí. To je nakonec dovedlo k myšlence vytvořit mobilní aplikaci, která by aspoň na malém území změnila počasí podle přání. Od myšlenky k činu u nich nikdy nebývá daleko, proto si udělali zákaznický průzkum, sestavili tým a vytvořili první verzi aplikace, kterou poslali do produkce už v červnu 2021.
Následovala série ocenění - totální vítězství na evropské soutěži UX awards, Objev roku v soutěži World's Best Mobile Apps, čestná profesura na MIT pro Davida a ocenění za nejstahovanější aplikaci roku - a to i přes to, že aplikace nemá freemium režim.
Firma nastoupila strmou cestou k obrovskému úspěchu. Od jeho začátku hrdě sponzorujeme nadaci podporující oběti živelných katastrof.
Tým Vzdušné zámky se rychle rozrostl a naše aplikace s ní. Od začátku volíme univerzální vizuál bez nutnosti jazykových verzí. To se nám vyplatilo, aplikace je dnes stahovaná celosvětově. Ve svých mobilech ji má 480 milionů lidí na této planetě.
Nezapomínáme ani na rozvoj aplikace: původní verze měla pouze dva typy počasí (slunečno - prší), dnes umíme vytvářet daleko širší škálu počasí díky našim čtyřem divizím.

Můžeme směle říci, že jsme obohatili trh o zcela nový segment, do velké míry jsme nahradili standardní aplikace o počasí a stali se jednou z aplikací, kterou znají na světě úplně všichni.